گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

به‌روز رسانی نکسوس ۵ به نسخۀ ۴٫۴٫۱ اندروید

تصور کنید خانواده شما در تعطیلات دور آتش کنار هم جمع شده‌اند. یک تصویر بی‌نظیر… البته اگر یک عکاس باشید (در غیر این صورت، خواهید گفت که نور کم و کنتراست بالا اجازه تصویربرداری نمی‌دهد). خُب، البته نه با قابلیت +HDR در گوشی Nexus 5 و به‌روزرسانی جدید دوربین با نسخه ۴٫۴٫۱ اندروید!

Nexus-5-Black-قابلیت +HDR به شما امکان می‌دهد تا تصاویر عالی در محیط‌های چالش‌انگیز ثبت کنید؛ یعنی جایی که کنتراست بالایی از قسمت‌های روشن و تاریک صفحه وجود دارد و همچنین در وضعیت کم نوری هستید. وقتی کلید شاتر را فشار می‌دهید، به جای اینکه یک تصویر ثبت شود، در ۱/۳ ثانیه مجموعه‌ای از تصاویر ثبت می‌شود و عکاسی محاسباتی برای ترکیب کردن تصاویر با همدیگر به روشی هوشمندانه اعمال می‌شود.

همه اینها به یمن عرضه نسخه ۴٫۴٫۱ اندروید برای Nexus 5 است. این نسخه دوربین را با فوکوس سریع‌تر، مخصوصاً در نور کم، بهبود می‌بخشد، تراز سفیدی نور را بیشتر می‌کند تا رنگ‌ها واقعی‌تر شوند و همچنین در حالت +HDR می‌توان روی منظره‌یاب با انگشت بزرگنمایی کرد و شاتر نیز تأخیر کمتری دارد.

پس از حالا به بعد نگذارید اتاق تاریک یا آتش گرم شاهکار شما را در طی یک دورِ همی در تعطیلات برباید.

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی