گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

لپ تاپی با امکان احراز هویت از روی رگ های دست!

سیستم های امنیتی بیومتریک به خودی خود سیستم های جدیدی به حساب نمی آیند، اما فوجیتسو لپ تاپی جدید را عرضه میکند که از یک ایده قدیمی الهام گرفته است.

نام این لپ تاپ Fujitsu Celsius H730 می باشد و این دستگاه اولین لپ تاپی است که از سیستم “احراز هویت رگهای خونی کف دست” بهره می برد. این لپ تاپ با سیستمی که در اختیار دارد می تواند از الگوی وریدی که در کف دست هر فرد بصورت نامرئی وجود دارد و منحصر به فرد است (هر فرد با فرد دیگر متفاوت است) استفاده نماید.

Celsius H730

این تکنولوژی PalmSecure نام دارد و همانطور که گفته شد تکنولوژی جدیدی به حساب نمی آید. دارنده این لپ تاپ می بایست الگوی وریدی خود را در سیستم ثبت کند. فوجیتسو وعده داده که تکنولوژی PalmSecure دارای نرخ خطای بسیار پایینی در حدود ۰.۰۰۰۰۸ درصد می باشد، چرا که رمز عبور در واقع بخشی از بدن صاحب لپ تاپ است.

PV_tcm21

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به صفحه نمایش ۱۵ اینچی، پردازنده ۳.۸ گیگاهرتزی Intel Core i7، رم ۳۲ گیگابایتی (حداکثر)، گرافیک NVIDIA Quadro و حافظه ذخیره سازی SSD یا ترکیبی از SSD و HDD اشاره کرد.

این محصول فوجیتسو ماه آینده میلادی در اروپا با قیمت ۱۳۳۰ پوند عرضه میشود.

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی