گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

جزئیات قابلیت‌های چهار تبلت آندرویدی HP منتشر شد

 شرکت HP در ماه سپتامبر گذشته چهار تبلت آندرویدی جدید را به بازار معرفی کرد. این شرکت حالا به تازگی جزئیات مربوط به امکانات و قابلیت‌های این تبلت‌ها را به همراه زمان و قیمت عرضه آنها اعلام و منتشر کرده است.

hp-slate10-hd

تبلت مدل Slate7 Plus یکی از این محصولات جدید است که دارای صفحه نمایش ۷ اینچی بوده و تصاویر را با وضوح ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تبلت مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای Tegra3 با سرعت۳/۱ گیگاهرتزی است و از رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، دوربین جلویی۰/۳ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این تبلت به تازگی و با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شده است.

تبلت مدل Slate7 Extreme هم محصول جدید دیگری از HP است که مشخصاتی مشابه مدل Slate7 Plus داشته و از پردازنده چهار هسته‌ای Tegra4 با سرعت ۸/۱ گیگاهرتزی در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این تبلت هم به قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.

تبلت Slate8 Pro هم دارای صفحه نمایش ۸ اینچی است که تصاویر را با وضوح ۱۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تبلت از پردازنده چهار هسته‌ای Tegra4 با سرعت ۸/۱ گیگاهرتزی بهره می‌برد و دارای یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم هست. این تبلت همچنین مجهز به دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی است و دوربین جلویی آن با وضوح HD کار می‌کند. Slate8 Pro در واقع گران‌ترین تبلت جدید HP است که با قیمت ۳۳۰ دلار به بازار عرضه شده است.

تبلت Slate10 HD یکی دیگر از تازه واردهای HP در بازار تبلت‌ها است که از صفحه نمایش ۱۰ اینچی بهره می‌برد. این تبلت تصاویر را با وضوح ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و از پردازنده دو هسته‌ای Marvell PXA968 با سرعت۲/۱گیگاهرتزی بهره می‌برد. این تبلت دارای رم یک گیگابایتی بوده و مجهز به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در کنار دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی است. این تبلت بزرگ با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شده است. شرکت HP اعلام کرده است که این تبلت‌های جدیدش مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه ۴٫۲٫۲ هستند و تنها مدل Slate8 Pro از آندروید ۲/۴ بهره می‌برد.

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی