گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

تولید صفحه نمایش‌هایی با قابلیت لمس از دو طرف از سامسونگ

سامسونگ به تازگی پتنت مربوط به یک نوع صفحه نمایش شفاف با قابلیت لمس از جلو و پشت را ثبت کرده است. با لمس صفحه نمایش از جلو کاربر می تواند یک پوشه را باز کند و با لمس همان قسمت از صفحه نمایش از پشت، کاربر می تواند به منوها دسترسی داشته باشد. در واقع کاربر با لمس یک بخش از صفحه نمایش از جلو و پشت صفحه نمایش می تواند به ویژگی های مختلفی از آن دسترسی داشته باشد.

Transparent-Screen-Iconویدئوها نیز می توانند با استفاده از بخش پشتی صفحه نمایش قابل کنترل باشند. تصاویری که با هم تداخل دارند نیز به راحتی و با استفاده از پنل جلو یا پشت می توانند جداسازی شوند.

استفاده از بخش پشتی گوشی برای کنترل دستگاه، ابتدا توسط ال جی و با عرضه G2 انجام گرفت. دکمه پاور و ولوم این دستگاه در پشت دستگاه و زیر دوربین قرار گرفته اند. اچ تی سی نیز با معرفی One Max نشان داد که می توان بعضی از بخش های دستگاه را به پشت آن انتقال داد. سنسور اثر انگشت این دستگاه در پشت قرار دارد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی سامسونگ از این پتنت خود در یک اسمارت فون استفاده خواهد کرد.

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی