گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

گوشی آیفون به کیسه هوا مجهز می شود!


Airbagsکیسه هوا از جمله ابزارهای ایمنی محسوب می‌شود که سلامت سرنشینان خودرو را تضمین می‌کند. اما شرکت خودروسازی هوندا در حال ساخت بدنه جدیدی برای آیفون است که با داشتن کیسه هوا، جلوی بروز هرگونه مشکل برای این گوشی هوشمند را می‌گیرد.

این شرکت خودروسازی ژاپنی روشی ارایه کرده است طی آن در قاب‌های باریک گوشی از کیسه‌های هوا استفاده می‌شود تا گوشی هنگام برخورد با زمین دچار مشکل نشود.

 این قاب محافظ حاوی کیسه‌های هوا Case N نام دارد و شامل شش کیسه هوای کوچک می‌شود و پیش از آنکه گوشی با زمین برخورد کند، این کیسه های هوا به صورت خودکار بیرون می‌آیند و از شکستن نمایشگر و دیگر آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند.

 فایل ویدیویی منتشر شده روی سایت YouTube مربوط به این فناوری نشان می‌دهد که یک مرد در حالت ایستاده چند گوشی هوشمند را به سمت زمین رها می‌کند.

 بر اساس این فایل ویدیویی، زمانی که گوشی هوشمند بدون Case N با زمین برخورد می‌کند، نمایشگر آن می‌شکند و در بخش‌های دیگر دچار مشکل می‌شود. اما زمانی که این گوشی به همراه Case N به زمین می‌خورد، مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی