گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

اشتراک لینک با لینکام

لینکام ، سرویس اشتراک لینک فارسی است که یک پیشنهاد خوب برای وبگردی در وب فارسی است ، در این سایت روزانه مطالب جدید بسیاری توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود و این کاربران هستند که با لایک های خود مطالب جالبتر را برگزیده میکنند .

linkam1

لینک ها در لینکام در سه دسته:  تازه ها ، ولرم ها و داغترین ها ، دسته بندی می شوند و اعضای سایت با امتیاز های خود به یک لینک آن را گرم می کنند تا جایی که به درجه داغی می رسد .

ایده اشتراک لینک یک حرکت دسته جمعی برای اشتراک و یافتن بهترین ها است ، همه ما سایت هایی را می شناسیم و روزانه مطالب بسیاری را می خوانیم اما مطمئنا چیز های جالب دیگری هم هست که به گوش ما نمی رسند ، شاید یک دلیل این موضوع ، انبوه سایت ها و مطالب بسیاری است که در روز منتشر می شود باشد ، با این مشارکت جمعی هروز لیستی متنوع از مطالب جالب خواهیم داشت که لذت وبگردی را برای همه ما هیجان انگیز تر میکند .

 linkam_sharing

دنبال کردن لینک ها از طریق فید (RSS) و اشتراک ایمیلی هم در لینکام فراهم شده وافزونهفایرفاکسلینکام هم می تواند انتشار لینک ها را برای شما آسان تر کند .

آدرس سایت : http://linkam.ir

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی