گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

ارزان‌قیمت‌ترین تبلت آندرویدی با صفحه ده اینچی در بازار داخلی

اگرچه تبلت‌های ده اینچی نزد برخی از کاربران محبوبیت زیادی دارند. اما قیمت گران این نوع تبلت‌ها موجب شده است تا اکثر خریداران تبلت به سراغ نمونه‌های هفت اینچی ارزان بازار بروند.

اما یک شرکت تولیدکننده تبلت اقدام به تولید و عرضه یک تبلت ده اینچی ارزان به بازار داخلی کرده است.

Tablet-Grundig-Style Tab-GR-TB10S16566fاین تبلت ارزان قیمت ده اینچی که Style Tab GR-TB10S نام دارد، ارزان‌قیمت‌ترین تبلت آندرویدی با صفحه ده اینچی در بازار داخلی است.

این تبلت که به دلیل قیمت پایین مورد توجه علاقه‌مندان به تبلت‌های ده اینچی واقع شده است مبتنی بر نسخه ۴/۰ از سیستم‌عامل آندروید است.

گروندیگ در طراحی و ساخت این تبلت از پردازنده Cortex A9 Dual Core با سرعت ۱/۲ گیگاهرتز استفاده کرده است. حافظه داخلی این تبلت هم هشت گیگابایت است. تبلت ارزان قیمت خانواده گروندیگ همچنین به صفحه نمایش ۱۰/۱ اینچی لمسی از نوع LCD با وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل مجهز است.

این تبلت قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای را داشته و به بلوتوث، وب‌کم، حسگر شناب‌سنج و پورت‌های میکرو یواس‌بی و HDMI مجهز است. این تبلت با قیمتی در حدود ۴۸۰ تا ۴۹۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

  • محمد فرج زاده

نظرات  (۲)

  • پشت سری دست چپ
  • دست گلت درد نکنه
    پاسخ:
    سر شما درد نکنه.
    جلویی دست راست!
  • مجتبی فتحی
  • سلام محمد!وبلاگت خوبه ولی بیشتر به وبلاگ شرکت های بزرگ تجاری مثل سامسونگ شبیهه تا وبلاگ یه دانش آموز ولی تو نوع خودش جالبه و جدید!
    پاسخ:
    چون دیدم بچه ها تو مدرسه بیشتر درباره ی جدید ترین لب تاب ها و تبلت ها صحبت میکنن این وبلاگ رو زدم.هدفم یه وب دانش آموزی نبود!
    به هر حال ممنون که نظر دادی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی