گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

دوربینی ضدآب، ضدشوک و ضدیخ‌زدگی از Nikon معرفی شد

شرکت Nikon به‌تازگی یک محصول جدید را به بازار دوربین‌های عکاسی مقاوم و مستحکم معرفی کرده است. این دوربین جدید که با مدل AW120 به بازار معرفی شده است، امکان عکاسی در شرایط سخت را به کاربرانش می‌دهد.

AW120_BL_frontطبق ادعای Nikon این دوربین ساختاری ضدآب، ضدشوک و ضدیخ‌زدگی داشته و انتخاب ایده‌آلی برای افرادی است که به عکاس در سفر و محیط‌زیست علاقه‌مند هستند. این دوربین امکان عکاسی تا عمق ۱۸ متری آب را داشته، در برابر سقوط از ارتفاع ۲ متری مقاوم است و در نهایت امکان استقامت و عکاسی تا دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد را دارد.

این دوربین عکاسی جدید دارای حسگری با امکان عکاسی ۱۶ مگاپیکسلی است و از لنزی با حداقل فاصله کانونی ۲۴ میلیمتر و حداکثر فاصله کانونی ۱۲۰ میلیمتر بهره می‌برد. این دوربین مبتنی بر Wi-Fi است و به این ترتیب امکان ارسال عکس‌ها از دوربین به یک دستگاه دیجیتال دیگر را بدون نیاز به اتصال هیچ سیمی فراهم می‌آورد.  دوربین AW120 همچنین از GPS، صفحه نمایش سه اینچی از نوع OLED و امکان فیلمبرداری full HD با سرعت ۱۵ تا ۳۰ فریم در هر ثانیه بهره می‌برد. شرکت Nikon اعلام کرده است که این دوربین عکاسی جدید را از تاریخ ۲۷ فوریه و با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.

  • محمد فرج زاده

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی