گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

واکمن جدید سونی درون بطری آب عرضه می‌شود!

سونی اخیراً دست به یک ابتکار جالب زده است. این شرکت برای تأکید و تبلیغ قابلیت ضدآب بودن MP3 Player واکمن جدیدش آن را درون بطری آب عرضه می‌کند!

The-Bottled-Walkman02سونی MP3 Player سری W واکمن خود را در کشور نیوزیلند در بطری‌های آب ورزشکاران عرضه می‌کند. نقطه قوت MP3 Playerهای سونی در برابر رقبایی مانند آی‌پاد شافل اپل ضدآب بودن آن است به طوری که شناگران هم می‌توانند بدون نگرانی از آن در طول شنا استفاده کنند. این مدل جدید که ترکیب خوبی از هدفون و موزیک پلیر محسوب می‌شود بدون نیاز به هیچ وسیله دیگری قابل استفاده بوده و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود.

 The-Bottled-Walkman04جالب این‌جاست که سونی این واکمن را در باشگاه‌های ورزشی و استخرها در دستگاه‌های فروش خودکار در کنار نوشابه و آب معدنی خواهد فروخت! سونی این پلیر را “Bottled Walkman” نامیده است و قیمت آن برای نسخه ۴ گیگابایتی حدود ۵۴ یورو اعلام شده است. یک بار شارژ این پلیر برای گوش دادن به هشت ساعت موسیقی مورد علاقه‌تان کفایت می‌کند.

  • محمد فرج زاده

نظرات  (۱)

افرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی