گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

گوشی آندرویدی نوکیا در بارسلون معرفی می شود


 rm 980نوکیا قصد دارد نخستین گوشی خود با پشتیبانی از سیستم‌عامل آندروید را در کنگره جهانی موبایل در بارسلون در معرض دید عموم قرار دهد.

  شایعات بسیاری درباره گوشی آندرویدی نوکیا منتشر شده، اما تاکنون از سوی نوکیا اطلاع رسمی درباره این گوشی منتشر نشده است. بر این اساس به تازگی اخبار جدیدی مبنی بر اینکه این گوشی قرار است اواخر ماه جاری در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شود، منتشر شده است. گفته می‌شود این گوشی با کد نام RM-980 معرفی می‌شود و نخستین گوشی نوکیا با پشتیبانی از آندروید و دوسیم‌کارته خواهد بود.

این گوشی از صفحه نمایش لمسی برخوردار خواهد بود و با قیمت کمی راهی بازار می‌شود. ظاهرا نوکیا با ساخت این گوشی بازارهایی مثل آمریکا را در نظر نگرفته، بلکه به بازارهای آسیایی و فقیر چشم دارد تا بتواند نخستین گوشی آندرویدی‌اش را در این بازارها به فروش برساند.

براساس این گزارش در حالی نوکیا اقدام به ساخت گوشی آندرویدی کرده که بخش موبایلی این شرکت به مایکروسافت واگذار شده و ظاهرا کارمندان سابق این شرکت به شکل مستقل اقدام به ساخت چنین گوشی کرده‌اند. از سوی دیگر، بخش واگذار شده نوکیا به مایکروسافت هم در کنگره جهانی موبایل بارسلون از چند مدل گوشی از سری لومیا و آشا در رنگ‌های شاد رونمایی خواهد کرد.

  • محمد فرج زاده

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی