گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

تبلتی از Huawei برای رقابت با نکسوس گوگل معرفی شد

در حالی که بازار انواع تبلت داغ و پررونق شده است، شرکت‌های مختلف سعی دارند با عرضه محصولات جدید و متنوع خود سهم بیشتری از این بازار به‌دست بیاورند.

حالا شرکت Huawei هم به تازگی جدیدترین تبلت آندرویدی خودش را به بازار معرفی کرده است.

این تبلت که با مدل MediaPad X1 7/0 به بازار معرفی شده، قرار است به زودی روانه بازار شود.  هرچند هنوز اطلاعات زیاد و دقیقی درباره این تبلت جدید منتشر نشده است، اما براساس خبری که وب‌سایت آلمانی MobileGeeks منتشر کرده است، این تبلت جدید شباهت زیادی به تبلت‌های Nexus 7 و Kindle Fire HDX7 دارد و به همین دلیل رقیبی جدی برای آنها به حساب می‌آید.

MediaPad X1

صفحه نمایش ۷ اینچی این دستگاه تصاویر را با وضوح ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و تراکم پیکسلی در آن به ۳۲۳ پیکسل در هر اینچ می‌رسد.  این تبلت ۲۳۹ گرمی بدنه‌ای با ضخامت ۷/۵ میلی‌متر دارد و از پردازنده چهار هسته‌ای MediaPad X1 7.0 بهره می‌برد که با سرعت ۱/۶ گیگاهرتزی کار می‌کند. این اخبار نشان می‌دهد که تبلت جدیدHuawei مبتنی بر ۳G بوده و از ۲ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۳/۱ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هر چند هنوز مشخص نیست که تبلت جدیدHuawei در چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار شود، اما فعالان بازار انتظار دارند این محصول با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار به صورت رسمی به بازار عرضه شود و به فروش عمومی برسد.

  • محمد فرج زاده

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی